План роботи з обдарованими дітьми
№
|
Тема заняття
|
Період проведення
|
1
|
Розв’язування задач логічного ,
творчого змісту. Використання різноманітних прийомів.
|
вересень
|
2
|
Підготовка до математичного
конкурсу «Кенгуру»
|
Вересень
|
3
|
Розв’язування задач логічного,
творчого, олімпіадного змісту.
|
жовтень
|
4
|
Розв’язування задач логічного,
творчого змісту. Використання ознак подільності чисел, НСД, НСК, властивостей
множення та ділення.
|
жовтень
|
5
|
Розв’язування задач на рух
|
листопад
|
6
|
Розв’язування задач логічного, творчого,
олімпіадного змісту. Задачі на зважування та переливання.
|
грудень
|
7
|
Розв’язування задач логічного,
творчого, змісту. (Продовжити
послідовність, встановити правило, знайти помилку, знайти пропущене число)
|
січень
|
8
|
Розв’язування задач логічного,
творчого, змісту.
|
лютий
|
9
|
Підготовка до фізичного
конкурсу «Левеня»
|
березень
|
10
|
Розв’язування задач логічного,
творчого, змісту.
|
квітень
|
11
|
Розв’язування задач логічного,
творчого, змісту.
|
травень
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 коммент.:
Отправить комментарий